WORLD-OKTA & KAR.GE-ს ორგანიზებით, ასევე ღვინის ეროვნული სააგენტოსა და 🇰🇷 კორეის რესპუბლიკაში საქართველოს საელჩოს მხარდაჭერით ქართული დელეგაცია მონაწილეობს ფერმენტირებული საკვების საერთაშორისო ექსპოზე – IFFE 2023 – https://iffe.or.kr/, რომელიც 26-29 ოქტომბერს კორეის რესპუბლიკაში ტარდება. IFFE 2023-ზე მონაწილეობენ ბრენდები: გეონატურალი (თაფლი);თბილღვინო (ღვინო);ლამარია (თაფლი);ნინო მერის მარანი (ღვინო და ჩურჩხელა);პლანტველი (ბიო პროდუქტი: ბიო მარწყვის ჯემი);რუხი დედოფალი (თაფლი);ქალაქური (ჩირი, ტყლაპი და თხილეული);ქინძმარაული ყვარელი (ღვინო);ღვინის ეზო …
განაგრძე კითხვა »KAR.GE
ქართული ბიზნესის შექმნისა და ზრდის მხარდაჭერის ინიციატივა
ინიციატივის მიზანია ახალი ქართული ბიზნესების შექმნისა და არსებული ბიზნესების ზრდის მხარდაჭერა ყველა იმ ფორმით, რომელიც იდეის ავტორს / ბიზნესს სჭირდება დღეს. ქვემოთ ჩამოთვლილია მხოლოდ რამდენიმე მომსახურება, რომლებზედაც მოთხოვნა გამოიკვეთა წინასწარი შესწავლის შედეგად. თუმცა გამოწვევათა, ისევე როგორც გადაწყვეტათა ნუსხა შეიძლება იყოს მრავალფეროვანი ინდივიდუალური შემთხვევიდან გამომდინარე: ბიზნეს კონსულტაცია & მენტორინგი – გულისხმობს ბიზნესისა და მარკეტინგის ორგანიზაციული განვითარების საკითხებში კონსულტაცია / მენტორინგს;მენტორინგი ინვესტორის …
განაგრძე კითხვა »ნაგავშემკრები კონტეინერი – პირველად, ნოვას წარმოებული
ნაგავშემკრები კონტეინერი – დღევანდელი დღის თემაა! პირველი შემთხვევაა როცა ეს პროდუქტი საქართველოში იწარმოა და ამ კარგ საქმეში “დამნაშავე” არის სამშენებლო მასალების მწარმოებელი კომპანია “ნოვა”! ISO სერტიფიცირებული შპს “ნოვა”-ს ისტორია 2006 წელს იწყება. სამშენებლო მასალების იმპორტიდან კომპანია 2011 წლიდან ნელ-ნელა სამშენებლო მასალების წარმოების ხაზების ეტაპობრივი განვითარებაზე გადავიდა უკვე ათობით დასახელების სამშენებლო პროდუქციას აწარმოებს თბილისსა და ბათუმში. საქართველოს ბაზრის მომარაგებასთან ერთად პროდუქცია …
განაგრძე კითხვა »2 რჩევა ახალი ბრენდებს: როგორ იხეიროთ პოსტკრიზისული ეკონომიკური აღდგენის ტალღისგან?
გამოწვევებით აღსავსე 2020 წელი სრული ლოქდაუნით დასრულდა. თუმცა დღეს ყველაფერი მეტყველებს ერთადერთზე: პოსტკრიზისული ეკონომიკური აღდგენის ტალღა აგორებას იწყებს! ეს ნიშნავს, რომ 1) ეკონომიკის სექტორები ეტაპობრივად გაიხსნებიან, 2) ხალხი მეტი სითამამამით დაიწყებს ხარჯვას, რისგანაც შიშის, უფულობის თუ სხვა გარემოებათა გამო აქამდე თავს იკავებდა და 3) ბრენდები (ბიზნესები) გააქტიურებენ სარეკლამო კამპანიებს. ემზადო შესაძლებლობისთვის, დროულად აღმოაჩინო იგი და სწრაფად / ეფექტურად “ჩაავლო” მას …
განაგრძე კითხვა »30daychallenge2020. რიგით მე-9. შეჯამება
2020 წლის 1 დეკემბერიდან 30 დეკემბერის ჩათვლით შედგა რიგით მეცხრე #30დღიანიგამოწვევა. გამოწვევის ფარგლებში KAR.GE-ს დამფუძნებელი ბნ. ტარიელ ზივზივაძე პირადად ყიდულობდა საქართველოში წარმოებულ პროდუქციას და წარმოაჩენდა მათ KAR.GE-ს FB გვერდზე პოსტერების სახით. გამოწვევის ფარგლებში ჯამურად ყველა პოსტერზე [30] ჯამური Reach 1 მილიონს გადაცილდა (ორგანული). თითოეული დღის თითოეული პროდუქტის პოსტერი შეგიძლიათ იხილოთ აქვე: ჩაროალალის წვენი (ციტრუსი)ნიკორას სოსისიკოდას ქათამიმანქანის ფილტრიმულჩიგურიელის ჩაიკარალიოკისეპტერი (ჩემი ნაყიდი)დილა …
განაგრძე კითხვა »FB მხარდაჭერა KAR.GE კატალოგის კომპანიებს 2020 წელს
ქვემოთ მოცემული 3 ანგარიში ერთი მხრივ არის ნიმუში იმ მხარდაჭერისა, რომელსაც ჩვენ ვუკეთებთ KAR.GE კატალოგის კომპანიებს, მეორეს მხრივ კი დემონსტრაცია იმისა, რაც შეგვიძლია და რასაც ყოველთვიურად ვაკეთებთ ჩვენი იმ კლიენტებისთვის, რომელთა Facebook გვერდებიც გვაბარია და ვმართავთ. შპს “ჯეო მულჩი”-სთვის განხორციელებული FB კამპანიის ფარგლებში გამოქვეყნდა 12 პოსტი (დაპირება იყო 10). შედეგად მივიღეთ 402,000+ Reach (დაპირება იყო 200,000), დაგეგმილზე თითქმის 2+ჯერ მეტი. …
განაგრძე კითხვა »2020 კამპანია #ძალაჩვენშია: შეჯამება
2020 წლის 9 მარტს დაიწყო კამპანი #ძალაჩვენშია. მიზეზი? პანდემია! გამოწვევა, რომელიც ახალი იყო მსოფლიოსა და საქართველოსთვის ფრიად სერიოზული გამოდგა. 2020 წლის 9 მარტიდან დავიწყეთ და რამდენიმე ამოცანა დავისახეთ: 1) მოსახლეობის ინფორმირება იმის თაობაზე რაც იყო მნიშვნელოვანი, 2) მთავრობის ქმედებების შეფასებები, 3) ინფორმაციის შეკრება და რაც მთავარია … გაცილებით მეტი ინტენსივობით ვახდენდით ქართული ნაწარმის პოპულარიზებას. ყოველთვის შეიძლება მეტი გააკეთო ამ დროს, …
განაგრძე კითხვა »2020 წლის ელექტრონული KAR.GE კატალოგი
2020 წლის 1 აპრილს ოფიციალურად გაეშვა 2020 წლის ელექტრონული KAR.GE კატალოგი (პანდემიის გამო ამჯერად პრეზენტაციის გარეშე). პროექტზე მუშაობა 3 თვის განმავლობაში გრძელდებოდა. KAR.GE კატალოგის პირველი ვერსია 2016 წელს შეიქმნა. დღეს კი უკვე მე-5 გაახლებაა ჩვენს წინაშე. აღსანიშნავია ასევე, რომ ჩვენ 2017, 2018, 2019 წლებში გავაკეთეთ საექსპორტო ინგლისურენოვანი KAR.GE კატალოგები, რომელზედაც 2020 წელს უარი ვთქვით. ყველაფერი DIGITAL-ისკენ მიდის და ფურცლოვანი ვერსიისთვის …
განაგრძე კითხვა »⛔️ უხარისხო ქათმის ხორცის იმპორტს მთავრობის დადგენილებამ მწვანე აუნთო
ფაქტი 1: სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის მონაცემებით საქართველოში წელიწადში 65 ათას ტონაზე მეტი ფრინველის ხორცი მოიხმარება. აქედან თითქმის 3/4 იმპორტირებულია. ეს ნიშნავს, რომ ვასაქმებთ უცხოელ მოქალაქეს, ვავითარებთ უცხოურ ბიზნესს, ვაძლიერებთ უცხო სახელმწიფოს … ჩვენს ხარჯზე! ფაქტი 2: თანდართული არის დოკუმენტი (ტექნიკური რეგლამენტის − ფრინველის ხორცის მარკეტინგული მოთხოვნების დამტკიცების შესახებ), რომელიც 2019 წლის 18 ივლისს მიიღეს, 5 დღეში – 23 ივლისს გამოქვეყნდა …
განაგრძე კითხვა »ღალატი, სირცხვილი და ჩავარდნა: ჯარის ფეხსაცმელს გერმანიაში შეაკერინებენ. რატომ?
“ორ თვეში, მაისში, ჩვენი ჯარისკაცები ჩაიცვამენ გერმანულ, ყველაზე მაღალი ხარისხის ფეხსაცმელს, რომელიც აცვია გერმანულ ჯარს. საუბარია ისეთი ბრენდების ფეხსაცმელებზე, როგორიცაა “ლოვა” და “ჰაიქსი”. ფორმები კი, ნატოს სტანდარტის იქნება. გამოიკვეთა კომპანია, რომელიც ისეთი ცნობილი ბრენდებისთვის კერავდა როგორიცაა გუჩი, ლუი ვიტონი და სხვები. შეიძლება ამ კომპანიასთან ჩვენ გავაფორმოთ სტრატეგიული ხელშეკრულება, მიმდინარეობს მოლაპარაკებები. გარდა ამისა, წლის ბოლომდე ჩატარდება თავდაცვის ძალებში არსებული ყველა, ანუ …
განაგრძე კითხვა »