ჩვენი 2,000,000+ აუდიტორია მოუთმენლად ელის გაიცნოს & იყიდოს თქვენი ნაწარმი!

FB მხარდაჭერა KAR.GE კატალოგის კომპანიებს 2020 წელს

ქვემოთ მოცემული 3 ანგარიში ერთი მხრივ არის ნიმუში იმ მხარდაჭერისა, რომელსაც ჩვენ ვუკეთებთ KAR.GE კატალოგის კომპანიებს, მეორეს მხრივ კი დემონსტრაცია იმისა, რაც შეგვიძლია და რასაც ყოველთვიურად ვაკეთებთ ჩვენი იმ კლიენტებისთვის, რომელთა Facebook გვერდებიც გვაბარია და ვმართავთ.

შპს “ჯეო მულჩი”-სთვის განხორციელებული FB კამპანიის ფარგლებში გამოქვეყნდა 12 პოსტი (დაპირება იყო 10). შედეგად მივიღეთ 402,000+ Reach (დაპირება იყო 200,000), დაგეგმილზე თითქმის 2+ჯერ მეტი. გარდა ამისა Engagement-მა შეადგინა 12,400+. კამპანია განხორციელდა KAR.GE-ს Facebook გვერდზე. ჯამში, დამკვეთმა KAR.GE კატალოგში 1 წლიანი ჩართულობისათვის (2020 წლის 1 აპრილიდან 2021 წლის 31 მარტის ჩათვლით) დახარჯა 500 ლარი და მხოლოდ Facebook კამპანიის განხორცილების შედეგად მიიღო მინიმუმ 1,950 ლარის საერთო ღირებულების სარეკლამო მომსახურება. დეტალური ანგარიში იხილეთ აქ.

შპს “ეკო ემ დი”-სთვის შეიქმნა Facebook გვერდი, შემუშავდა FB გვერდის მართვის სტრატეგია, შესრულდა ფოტო-ვიდეო გადაღება და განხორციელდა 1 თვიანი FB სარეკლამო კამპანია. FB კამპანიის ფარგლებში გამოქვეყნდა 12 პოსტი (დაპირება იყო 10). შედეგად მივიღეთ 339,000+ Reach (დაპირება იყო 200,000), დაგეგმილზე თითქმის 70%-ით მეტი. გარდა ამისა: 1) Engagement-მა შეადგინა 13,100+; 2) FB გვერდის Like-ების ნაზრდმა 282+; 3) ვიდეოების ნახვებმა 49,500. ჯამში, დამკვეთმა KAR.GE კატალოგში 1 წლიანი ჩართულობისათვის (2020 წლის 1 აპრილიდან 2021 წლის 31 მარტის ჩათვლით) დახარჯა 500 ლარი და მხოლოდ Facebook კამპანიის განხორცილების შედეგად მიიღო მინიმუმ 2,082 ლარის საერთო ღირებულების სარეკლამო მომსახურება. დეტალური ანგარიში იხილეთ აქ.

შპს “ჩაროზი”-სთვის განხორციელებული FB კამპანიის ფარგლებში გამოქვეყნდა 12 პოსტი (დაპირება იყო 10). შედეგად მივიღეთ 488,000+ Reach (დაპირება იყო 200,000), დაგეგმილზე თითქმის 2,5+ჯერ მეტი. გარდა ამისა Engagement-მა შეადგინა 9,000+. კამპანია განხორციელდა “ჩაროზის” Facebook გვერდზე. ჯამში, დამკვეთმა KAR.GE კატალოგში 1 წლიანი ჩართულობისათვის (2020 წლის 1 აპრილიდან 2021 წლის 31 მარტის ჩათვლით) დახარჯა 500 ლარი და მხოლოდ Facebook კამპანიის განხორცილების შედეგად მიიღო მინიმუმ 4,835 ლარის საერთო ღირებულების სარეკლამო მომსახურება. დეტალური ანგარიში იხილეთ აქ.

ცხადია ეს მხოლოდ ისაა, რისი დათვლაც უტყუარად შეიძლება.
ცალკე საქმეა ის თუნდაც რჩევებით მხარდაჭერა, რასაც ვაკეთებთ თითოეული ჩვენი პარტნიორისთვის, რომელიც არ ჩანს