2018 წლის 3 აპრილს, სამშაბათს, 19:30, სასტუმროში – ”ლაერტონ თბილისი“ მოძრაობა KAR.GE-ს მიერ გამოცემული “KAR.GE EXPORT CATALOGUE 2018”-ს პრეზენტაცია შედგება. პროექტზე მუშაობა 3 თვის განმავლობაში გრძელდებოდა. მიზანი: ქართული ხარისხიანი პროდუქციის ექსპორტისა და შიდა ბაზარზე გაყიდვების ზრდის სტიმულირება! “KAR.GE EXPORT CATALOGUE 2018” ყოველწლიური ინგლისურენოვანი გამოცემაა, რომელიც უკვე მეორედ გამოიცა. ასევე გაახლდა ქართულენოვანი “KAR.GE ინტერნეტ კატალოგი”, რომელიც არსებობს 2016 წლიდან. კატალოგებში 42 …
განაგრძე კითხვა »KAR.GE
ქართული და უცხოური წვენების #2 უპრეცედენტო ბრმა დეგუსტაციის შეჯამება & შედეგები
2018 წლის 27 მარტს სასტუმრო Holiday Inn-ში ქართული და უცხოური წვენების უპრეცედენტო მასშტაბის ბრმა დეგუსტაცია შედგა, უკვე მეორედ. ღონისძიების ორგანიზატორი იყო მოძრაობა KAR.GE. თანაორგანიზატორები იყვნენ ჰიპერმარკეტი „გუდვილი“ და „საქართველოს კულინართა ფედერაცია“. 8 კატეგორიად დაყოფილი 6 არომატის [ატამი, ალუბალი, ვაშლი, ბროწეული, ფორთოხალი, მულტიფრუქტი] 8 ბრენდის [ბრავო, კამპა, მია სემია, რაუხი, სადაჩოკი, სანდორა, სანტალი, ჩვენი] 29 დასახელების ქართული და უცხოური წვენი / …
განაგრძე კითხვა »ქართული პროდუქცია: პრობლემები და გამოსავალი
ეს პირდაპირი ეთერი 22 მარტს TV ობიექტივზე შედგა. უღრმესი მადლობა ქალბატონ ანა კიკნაძეს მიწვევისათვის. ბნ. ვახო ჭარაია და ბნ. ტარიელ ზივზივაძე პირდაპირ ეთერში ქართული ნაწარმის სფეროში არსებულ პრობლემებსა და გამოსავლის გძებზე მსჯელობენ. სხვა რა გითხრათ, თუ თემაში ხართ, დაუთმეთ ამ ეთერს 25 წუთი
განაგრძე კითხვა »27 მარტს მოძრაობა KAR.GE ქართული და უცხოური წვენების ბრმა დეგუსტაციას ატარებს
2018 წლის 27 მარტს მოძრაობა KAR.GE Holiday Inn-ში ქართული და უცხოური წვენების ბრმა დეგუსტაციას ატარებს. ღონისძიების თანაორგანიზატორები არიან ჰიპერმარკეტი გუდვილი და საქართველოს კულინართა ფედერაცია. ბრმა დეგუსტაციის მიზანია ერთმანეთს შევადაროთ სხვადასხვა სახის ქართული და უცხოური ბრენდების წვენები / ნექტარები და გამოვავლინოთ გამარჯვებულები. მსგავსი ღონისძიება მოძრაობა KAR.GE-მ პირველად 2016 წლის 29 ნოემბერს ჩაატარა, როდესავ 6 არომატის [ატამი, ალუბალი, ვაშლი, ბროწეული, ფორთოხალი, მულტიფრუქტი] …
განაგრძე კითხვა »ნახეთ როგორ იბეჭდება ინგლისურენოვანი “KAR.GE Export Catalogue 2018”
ქართული ხარისხიანი პროდუქციის ექსპორტისა და შიდა ბაზარზე გაყიდვების ზრდის სტიმულირების მიზნით მოძრაობა KAR.GE ქმნის ყოველწლიურ ინგლისურენოვან ბეჭდურ “KAR.GE Export Catalogue 2018”-ს (მეორე გამოცემა) და აახლებს ქართულენოვან “KAR.GE ინტერნეტ კატალოგს” (2016 წლიდან არსებობს და ვითარდება). 3 თვიანი პროექტი ა.წ. იანვარში დაიწყო და უკვე დასასრულს უახლოვდება. ეს ორი უპრეცედენტო გამოცემა გააერთიანებს ინფორმაციას 2018 წლის გამორჩეული ქართული 1) წარმოებების, 2) ბრენდების, 3) პროდუქციის, …
განაგრძე კითხვა »რელიზი: 40-ზე მეტი ადგილობრივი მწარმოებლის ჩართულობით მოძრაობა KAR.GE 2018 წლის საექსპორტო კატალოგს გამოსცემს
ქართული ხარისხიანი პროდუქციის ექსპორტისა და შიდა ბაზარზე გაყიდვების ზრდის სტიმულირების მიზნით მოძრაობა KAR.GE ყოველწლიურ ინგლისურენოვან ბეჭდურ “KAR.GE Export Catalogue 2018“-ს გამოსცემს, რომელშიც 40-ზე მეტი მწარმოებელი გაერთიანდება. ასევე ახლდება ქართულენოვანი “KAR.GE ინტერნეტ კატალოგი“, რომელიც არსებობს 2016 წლიდან. ეს ორი უპრეცედენტო გამოცემა გააერთიანებს ინფორმაციას 2018 წლის გამორჩეული ქართული წარმოებების, ბრენდების, პროდუქციის, სავაჭრო ობიექტების, დისტრიბუტორებისა და B2B მომსახურების მიმწოდებლების შესახებ. შედეგების პრეზენტაცია იგეგმება …
განაგრძე კითხვა »ანონსი: ყალიბდება Overseas Georgian Business Association [OGBA]
მსოფლიოში საქართველოს როლის დაწინაურების, ქართული ხარისხიანი ნაწარმის ექსპორტის ზრდისა და საქართველოში ინვესტიციების მოზიდვის მიზნით ყალიბდება OGBA – Overseas Georgian Business Association / ქართული საერთაშორისო ბიზნეს ასოციაცია. OGBA, იგივე World-OGBA არის თანამოაზრეთა დეცენტრალიზებული წარმომადგენლობითი საერთაშორისო ბიზნეს გაერთიანება. იგი გააერთიანებს მხოლოდ უცხოეთში მცხოვრებ საქმიან ქართველებს, რომელიც საქართველოს გარეთ აკეთებენ ბიზნესს (მაგალითად აქვთ წარმოება, აწარმოებენ ექსპორტს, ფლობენ ქართულ რესტორანს, კაფეს, მაღაზიას და ა.შ.), …
განაგრძე კითხვა »სტრატეგია 2018
ჩვენთვის დიდი პატივია წლის დასაწყისშივე შემოგთავაზოთ უმთავრესი დოკუმენტი, მოძრაობა KAR.GE-ს საქმიანობის სტრატეგია 2018 წლისათვის – სტრატეგია 2018. მოძრაობა KAR.GE-ს მისიის განაცხადში ნათლადაა ჩამოყალიბებული, თუ რა გამოწვევების წინაშე დგას ქვეყანა. დოკუმენტის გამოქვეყნება მიზნად ისახავს გაგაცნოთ ამ გამოწვევათა დაძლევის მიმართულებით ჩვენს მიერ 2018 წელს გადადგმული ძირითადი “ნაბიჯები”. სტრატეგია 2018 მოიცავს ყოველწლიური B2B და B2C პროექტების და “ფონური” აქტივობების ერთობლიობას, რომლებიც განხორციელდება მიზნობრივი აუდიტორიის …
განაგრძე კითხვა »KAR.GE კონკურსის შედეგები. 3 გამარჯვებული გვყავს :)
ახალ წელს გილოცავთ! ბედობას გილოცავთ! შობას გილოცავთ! KAR.GE კონკურსის შედეგები გვინდა გამცნოთ 🙂 გამარჯვებული გვყავს 3 ადამიანი 🙂 რა კონკურსი? 30 დღიანი გამოწვევის ფარგლებში 2017 წლის 14 დეკემბერს 150 პარლამენტარი გამოვიწვიეთ. 15 დეკემბერს კი კონკურსიც „ჩავრთეთ“ საქმეში. განვაცხადეთ, რომ ქართული ნაწარმით დაჯილდოვდებოდა პირველი 3 ადამიანი, რომელიც გამოიცნობდა თუ რამდენი პარლამენტარი ჩაერთვებოდა 30 დღიან გამოწვევაში და იყიდდა ქართულ პროდუქციას საჯაროდ თვის …
განაგრძე კითხვა »2017 წლის დეკემბერის #30დღიანიგამოწვევა #მევყიდულობქართულს. შეჯამება
უღრმესი მადლობა თითოეულ იმ ადამიანს საქართველოში და მის ფარგლებს გარეთ, რომელიც 2017 წლის 1-30 დეკემბრის პერიოდში ჩაერთო მოძრაობა KAR.GE-ს ორგანიზებით გამართულ რიგით მეექვსე #30დღიანიგამოწვევა -ში #მევყიდულობქართულს რა თქმა უნდა ქართული ხარისხიანი პროდუქციის პოპულარიზების მიზნით. რა იყო ამჯერად განსხვავებული? 1. 2014 წლის შემდეგ ჩატარებული 5 ანალოგიური 30 დღიანი გამოწვევის გამოცდილების საფუძველზე [პირველი, მეორე, მესამე, მეოთხე, მეხუთე] მოვიფიქრეთ შემდეგი სქემა, რომელიც 23 …
განაგრძე კითხვა »