KAR.GE

2 რჩევა ახალი ბრენდებს: როგორ იხეიროთ პოსტკრიზისული ეკონომიკური აღდგენის ტალღისგან?

პოსტკრიზისული ეკონომიკური აღდგენის ტალღა

გამოწვევებით აღსავსე 2020 წელი სრული ლოქდაუნით დასრულდა. თუმცა დღეს ყველაფერი მეტყველებს ერთადერთზე: პოსტკრიზისული ეკონომიკური აღდგენის ტალღა აგორებას იწყებს! ეს ნიშნავს, რომ 1) ეკონომიკის სექტორები ეტაპობრივად გაიხსნებიან, 2) ხალხი მეტი სითამამამით დაიწყებს ხარჯვას, რისგანაც შიშის, უფულობის თუ სხვა გარემოებათა გამო აქამდე თავს იკავებდა და 3) ბრენდები (ბიზნესები) გააქტიურებენ სარეკლამო კამპანიებს. ემზადო შესაძლებლობისთვის, დროულად აღმოაჩინო იგი და სწრაფად / ეფექტურად “ჩაავლო” მას …

განაგრძე კითხვა »