თითქოს სადისტრიბუციო კომპანიამ რა უნდა გააკეთოს ადგილობრივი ფერმერული წარმოების წახალისებისათვის, მაგრამ აჰა … გააკეთა და მერე როგორ … მეტად საინტერესო კამპანია წამოიწყო აშშ-ში კომპანია BALROD-მა, რომელიც აშშ-ის ჩრდილო-აღმოსავლეთის შტარების რესტორნებს ამარაგებს ცოცხალი ბოსტნეულით. ადგილობრივი ფერმერული პროდუქციის პოპულარიზების ფონზე BALDOR-ში შეამჩნიეს, რომ თითქოს მოთხოვნა საზოგადოებისაგან არის და იგი ითხოვს ადგილობრივ ნაწარმს. თუმცა ასევე დაინახეს, რომ ადგილობრივი პროდუქციის გაყიდვები ადგილობრივ რესტორნებში დიდად …
განაგრძე კითხვა »
KAR.GE