Nielsen-ის ეს კვლევა ჩატარდა 2015 წლის მე-3 კვარტალში, თუმცა შიგნით ისეთი დასკვნებია, რომ ალბათ კარგა ხანი იქნება „სახელმძღვანელო“ დარგის ექსპერტებისათვის. ქვემოთ მხოლოდ დასკვნებს შემოგთავაზებთ, მთავარ ამონარიდებს, უფრო ვრცლად თუ გაინტერესებთ ნახეთ ეს სტატია. მომხმარებლებს ადგილობრივი ბრენდები უფრო ურჩევნიათ, ვიდრე გლობალური ბრენდები როგორ შეუფუთავ, ასევე შეფუთულ კატეგორიებში. რესპოდენტების ადგილობრივი/გლობალური პრეფერენციები ასეთია: ახალი ბოსტნეული – 68/11 [ანუ 68% ურჩევნია ადგილობრივი, 11 % …
განაგრძე კითხვა »
KAR.GE