ჩვენი 2,000,000+ აუდიტორია მოუთმენლად ელის გაიცნოს & იყიდოს თქვენი ნაწარმი!

გაციფრულდი

დავწეროთ თუ არა პროდუქტის ფასი FB პოსტში?

პროდუქტის ფასი FB პოსტში

დავწეროთ თუ არა პროდუქტის ფასი FB პოსტში? ეს თემა ხშირად დგას ჩვენი – KAR.GE პლატფორმის ციფრული მარკეტინგის კლიენტების მხრიდან (მწარმოებლები), რომელთაც აინტერესებთ რა აჯობებს გაყიდვებისთვის. თემა დიდია და ხშირად წამოეჭრება ხოლმე ყველა მეწარმეს, რომელიც FB-ზე ყიდის. საშიშროება ისააა, რომ ფასის ღიად დადება არ დადების შესახებ არასწორი გადაწყვეტილების შედეგი არის ჩავარდნილი პოსტი როგორც მინიმუმ. შედეგად კი გაყიდვების მიზნის ვერ მიღწევა. ჩვენ …

განაგრძე კითხვა »

Facebook შედეგების ანალიზი (მაგალითი)

Facebook შედეგების ანალიზი

რეალური მაგალითის საფუძველზე Facebook შედეგების ანალიზი გაინტერესებთ? ქვემოთ იხილეთ ჩემი პასუხი ერთ-ერთი წარმოების დირექტორის თხოვნაზე. მან თავისი Facebook გვერდის მმართველი ციფრული სააგენტოს მიერ გაკეთებული სტრატეგია და 4 თვის ანგარიში გამომიგზავნა შესაფასებლად. ცხადია იცის რასაც ვსაქმიანობ და ვიხილავთ თანამშრომლობის შესაძლებლობას. მაიდენტიფიცირებელი ინფორმაცია გამიზნულადაა წაშლილი. მადლობა -XXXXXX-, შენმა გამოგზავნილმა ანგარიშმა საშუალება მომცა შემედარებინა ჩემი და შენი შედეგები. სტრატეგიას რაც შეეხება შენი სტრატეგია …

განაგრძე კითხვა »

ციფრული მარკეტერი გჭირდება FB და ვებსაიტისთვის?

როგორი ციფრული მარკეტერი გჭირდება?

ციფრული მარკეტერი გჭირდება FB და ვებსაიტისთვის? თუ გსურს გაციფრულდე, აუცილებელია ეს საქმე მიაბარო სანდო სპეციალისტს (ან ჯგუფს). ოღონდ უბრალო Social Media Marketer (SMM) ამ საქმეს უკვე ვეღარ გაუძღვება (ძალიან შეიცვალა ეს სფერო), იმდენად მრავალწახნაგოვანი საქმეა, უკვე ბევრი რამის ცოდნას ითხოვს პროფესიონალურ დონეზე. გაციფრულება გულისხმობს ვებსაიტის გაკეთებას, Facebook (და სხვა სოციალურ ქსელებში) გვერდის მართვას, კამპანიების კეთებას, მომხმარებლებთან კომუნიკაციას და ა.შ. ქვემოთ …

განაგრძე კითხვა »

გაყიდვების ზრდა FB გვერდის მეშვეობით გსურთ? 4 ეტაპი

გაყიდვების ზრდა FB გვერდის მეშვეობით გსურთ?

გაყიდვების ზრდა FB გვერდის მეშვეობით გაქვთ დაგეგმილი? Facebook ინსტრუმენტია … პირველ რიგში მომხმარებლებთან კომუნიკაციის ინსტრუმენტი … მისი გამოყენება ძირითადში ხდება ბრენდის ცნობადობის ზრდის მიზნით … თუმცა, Facebook ასევე მეტად ეფექტური ინსტრუმენტი შეიძლება იყოს გაყიდვების ზრდისთვისაც! საკითხში ჩაუხედავებს ხშირად ჰგონიათ, რომ თუ დაიწყებენ Facebook აქტივობას, შედეგად გაყიდვები აუცილებლად გაიზრდება. არასწორია! ჩემი პრაქტიკიდან გამომდინარე ნიმუშად ავიღოთ ჰიპოტეტური შემთხვევა: დავუშვათ ნატურალური ჰიგიენური პროდუქციის …

განაგრძე კითხვა »

რა სჭირდება FB გვერდის მართვას? 10 ელემენტი

რა სჭირდება FB გვერდის მართვას?

რა სჭირდება FB გვერდის მართვას? დღეს Facebook ერთ-ერთი ყველაზე დანახარჯ-ეფექტური ინსტრუმენტია, რომელიც კი ადგილობრივმა მწარმოებელმა შეიძლება გამოიყენოს თავის მომხმარებლებთან კომუნიკაციის მიზნით. ოღონდ ცოდნა უნდა ამას. ქვემოთ სტატიაში მე, ტარიელ ზივზივაძე, ვეცდები არასპეციალისტებისთვის გავშიფრო რა საქმიანობებს მოიცავს FB გვერდის მართვა, რომლითაც ყოველდღიურად ვარ დაკავებული. რომ მიხვდეთ რა სჭირდება FB გვერდის მართვას (როგორც მინიმუმ), წარმოგიდგებთ ერთმანეთისგან განსხვავებულ, მაგრამ მჭიდროდ ურთიერთდაკავშირებულ 10 ძირითად …

განაგრძე კითხვა »

როგორ ვმართო FB გვერდი? 20 სასარგებლო რჩევა

როგორ ვმართო FB გვერდი?

როგორ ვმართო FB გვერდი? ბევრჯერ დასვამდი ალბათ ამ შეკითხვას რახან ამ სტატიას კითხულობ. ფაქტია, რომ FB გვერდის მართვა პოპ კორნის ჭამა უკვე დიდი ხანია აღარაა. ამიტომაც, გამოიყენე ეს 20 სასარგებლო რჩევა და თავად იქნები მომსწრე როგორ გაიზრდება შენი ცნობადობა და გაყიდვები თავად. შევეხები მხოლოდ ისეთ ქმედებებს, რომლებშიც ფულს არ იხდი. რჩევები ერგება პრაქტიკულად ნებისმიერი ტიპის სამეწარმეო საქმიანობის რეკლამირებისათვის ნებისმიერი რაოდენობის …

განაგრძე კითხვა »

რატომ ვერ ამუშავებთ მწარმოებლები FB გვერდებს?

რატომ ვერ ამუშავებთ მწარმოებლები FB გვერდებს?

რატომ ვერ ამუშავებთ მწარმოებლები FB გვერდებს? ამ სტატიას ვწერ ადამიანი, 1) რომელსაც ბოლო 8 წლის მანძილზე ხარისხიანი ქართული პროდუქციის ცნობადობის, გაყიდვების და ექსპორტის ზრდის მიზნით 70+ მსხვილი პროექტი მაქვს განხორციელებული ასობით წარმოებასთან თანამშრომლობის შედეგად … მათ შორის საკმაოდ მასშტაბური Facebook კამპანიებიც, 2) და რომელიც რაზედაც ვწერ ამ საქმეში ყოველდღიურად ვიხარშები. მივმართავ მწარმოებლებს (ვინც აწარმოებს პროდუქციას), ვისაც რეალურად აინტერესებს ციფრული არხებით …

განაგრძე კითხვა »