KAR.GE

პროდუქტის ბრმა დეგუსტაციები გვინდა დავიწყოთ KAR.GE-ზე

დეგუსტაცია

2006 წლიდან 2012 წლამდე, მაშინ როცა ქართულ უნივესიტეტებში აქტიურად ვმოღვაწეობდი, მარკეტინგის ყველა ჯგუფთან სასწავლო პროგრამის ფარგლებში პროდუქტების დეგუსტრაციებს ვატარებდი. ეს ყოველთვის იყო ბრმა დეგუსტაცია, სადაც კურსის მონაწილეები გასინჯავდნენ პროდუქტს და აფასებდნენ მას კრიტერიუმებით. მიზანი იყო: 1) სასწავლო პროგრამის ფარგლებში სახალისო აქტივობის ჩატარება, 2) რეალურად გაგება იმისა 4-5 ბრენდ შორის რომელი გამოირჩეოდა სხვადასხვა კრიტერიუმით, 3) კვლევის ჩატარება [დეგუსტრაცია ერთგვარი კვლევაა]. ცხადია …

განაგრძე კითხვა »