Grow local, buy local – ეს არის სლოგანი კამპანიისა, რომელსაც წელს აშშ-ში ჯეფერსონის საგრაფოს კორნელის უნივერსიტეტის კოოპერატივების ექსტენციის ცენტრი 2016 წელს აწარმოებს და მის ფარგლებში 2016 წლის ადგილობრივი საკვების გიდს აკეთებს. მიზანი? მყიდველმა იცოდეს სად და რა ადგილობრივი წარმოების სს პროდუქცია შეიძლება იყიდოს. კორნელის უნივერსიტეტის კოოპერატივების ექსტენციის ცენტრში აშკარად კარგად ესმით, რომ ფერმერის დაკავშირება საბოლოო მომხმარებელთან შუამავლის გარეშე კრიტიკულად მნიშვნელოვანია. …
განაგრძე კითხვა »
KAR.GE